noscript image for google
Slideshow image Slideshow image Slideshow image Slideshow image Slideshow image Slideshow image Slideshow image
Previous Next
Χύμα
ΒΕΡΙΚΟΚΑ 
  • Η κατανάλωση τριών ή περισσότερων μερίδων βερίκοκου τη μέρα, μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, μιας από τις πρωταρχικές αιτίες της απώλειας όρασης στους ηλικιωμένους.
  • Eπίσης βελτιώνει την πεπτική υγεία γενικότερα. Για να ανακουφίσετε τη δυσκοιλιότητα, μπορείτε να φάτε αποξηραμένα βερίκοκα, δεδομένου ότι έχουν περισσότερες φυτικές ίνες. Η επίδρασή τους μπορεί να γίνει αισθητή αφού φάτε μόλις τρία βερίκοκα.
  • Βοηθάει στην καρδιά.Το βερίκοκο περιέχει βήτα καροτίνη η οποία βοηθά στη μείωση της οξείδωσης της LDL χοληστερόλης («κακή» χοληστερόλη) που μπορεί να οδηγήσει στο σχηματισμό της αθηρωματικής πλάκας στα αρτηριακά τοιχώματα
ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ
  • Τα ξηρά δαμάσκηνα είναι αποτελεσματικά για αρκετά άτομα επειδή περιέχουν κάποια ουσία που διεγείρει το έντερο. Ξεκινήστε με περίπου έξι δαμάσκηνα την ημέρα...
ΔΑΜΑΣΚΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ
  • Τα ξηρά δαμάσκηνα είναι αποτελεσματικά για αρκετά άτομα επειδή περιέχουν κάποια ουσία που διεγείρει το έντερο. Ξεκινήστε με περίπου έξι δαμάσκηνα την ημέρα...